Miejsce pracy: Starogard Gdański, Chojnice, Człuchów, Bytów lub Słupsk
woj. Pomorskie
Nr ref.: S.DS.REAL/1/07/2017
Fundacja AKME podejmie współpracę ze Specjalistą ds. Realizacji Projektów Unijnych
w zakresie pomocy społecznej i aktywizacji zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należeć będzie:
- Realizacja projektu współfinansowanego ze środków UE w ramach: RPO;
- Monitorowanie realizacji projektu i raportowanie;
- Odbywanie konsultacji z zakresu realizowanego projektu wraz z innymi członkami zespołu;
- Kontrola nad terminową realizacją projektu;
- Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją projektu, w tym prowadzenie dokumentacji związanej z udziałem uczestników w projekcie, opracowywanie formularzy, kart, list, standardów obiegu
i archiwizacji, itp. – zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE; - Bieżący kontakt z uczestnikami, partnerami projektów, instytucjami oraz podmiotami współpracującymi, JST;
- Przygotowywanie i realizacja doradztwa (indywidualnego i grupowego), szkoleń, staży, wyjazdów, konferencji, wizyt studyjnych, itp;
- Rozwiązywanie bieżących spraw związanych z realizacją projektu;
- Ścisła współpraca z kadrą projektu;
- Przygotowywanie merytorycznej części wniosków o płatność;
- Realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonych;
- Przygotowanie i weryfikacja dokumentacji do kontroli projektu;
- Udział w kontrolach projektu;
- Dbanie o wizerunek i dobre imię Fundacji.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia z zakresu realizacji
i prowadzenia projektów finansowanych
ze środków UE; - Wykształcenia wyższego;
- Bardzo dobrej znajomości tematyki funduszy unijnych w tym kluczowych dokumentów związanych z kompleksową realizacją projektów takich jak: wytyczne w zakresie kwalifikowalności kosztów, ustawy i rozporządzenia dot. w/w zakresu;
- Znajomości zagadnień związanych z pomocą społeczną, aktywizacją zawodową osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, wsparciem dla przedsiębiorców (również w formie dotacji);
- Biegłej obsługi komputera i pakietu MS Office;
- Umiejętności pracy w zespole, w tym pod presją czasu;
- Dobrej organizacji czasu i pracy, komunikatywności i samodzielności;
- Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
- Odpowiedzialności i doskonałego planowania oraz zarządzania samodzielnym stanowiskiem pracy;
- Dyspozycyjności;
- Mile widziane prawo jazdy kat. B
- Empatii, otwartości i wysokiego poziomu kultury osobistej.
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie (w zależności od preferencji);
- Stanowisko pracy;
- Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia projektów unijnych;
- Możliwość kształcenia i rozwoju zawodowego;
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Miłą i sympatyczną atmosferę w pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swoich aplikacji:
- CV,
- List Motywacyjny,
na adres email: biuro[at]fundacja-akme.pl do dnia 31.07.2017 r.
W tytule maila proszę wpisać nr referencyjny ogłoszenia.
Osoby zaproszone na rozmowy prosimy o zabranie ze sobą oryginałów lub kserokopii dokumentów potwierdzających doświadczenie i kwalifikacje przedstawione w CV.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Fundację AKME z siedzibą w Bogucinie przy ul. Grzybowej 4, w celu prowadzenia rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn.29/08/1997 o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity – Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Jednocześnie oświadczam, że jestem świadomy/a tego, że mam prawo dostępu do treści moich danych, a także prawo ich poprawiania oraz tego, że podanie danych jest dobrowolne.”
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami.